5 gunluk oglum var hamileligimde bobreklerinde genisleme vardi dun cocuk bilgi verdik buyukluk fazla dedi ama 7 gunluk okduntan sonra uktrason bakilmasi gerek dedi. Bu sekilde olupta problem yasamayan varmi. Dogum doktorum zarar yok demisti anne karnindayken bobreklerinde sunnet ile coxumlenebilir falan demisti