2 ay 27 günlük bebeğim doğdugunda cocuk doktorumuz uyudugu zaman 2 saatte bir 20 dk emmesi gerekıyor uyanıkken istediğinde ver demişti biz neredeyse 3 aylık olduk ben hala aynı periyotta devam ediyorum ama memelerim 3 aydır geçmek bilmeyen yara iltihap hala devam her istediğinde veriyorum bazen yarım saatte bir 20 dakikanın sonunda ben çekiyorum memeden sütüm tazyikli sindirme sorunu yaşıyor kusuyor karnı doydu aslında biliyorum ama hala emmek için aglıyor dogdugundan beri hiç memeyi kendi isteğiyle bırakmadı hep ben çektim sadece anne sütü alıyor bu durum normal mı yoksa artık ben doymadan cekıyorumda sütüm tazyikli oldugu ıcın mı kusuyor diye düşünmeye başladım