Rzgrglm Vanda maalesef faturalar kabarık geliyor. Bize de kaç sene önce böyle faturalar geldi ödemek zorundasınız dediler kanıtlayamadık da bir şey. Vaskiden bakın bi de sayaçtaki m3 bakın hesaplarsınız yanlışsa belli olur da tabi sayaçta arıza da olabilir. Ya da sayaç sıfırlanmamış olabilir. Vaskide her şey olabilir.😅😅