Kızlar 2 senedir üni sınavına giriyorum bu 3. Girişimdi tercihlerim hiç tutmuyor bakıyorum bu sene mesela taban puanlara hep 198le 175 ile bile açıktan girenler olmuş ben mi yanlış tercih yapıyorum anlamadım şimdi benim sorum şu zaten çocuğum var örgün okuyamam onun için açıktan bir bölüm istiyorum 2 yıllık, puanım 253,22918 ama yerleştirme biraz yüksek 1.559,561 şimdi taban puana göre mi tercih yapmalıyım yoksa yerleştirmeye göre mi mesela özel güvenlik yazayım diyorum 249 taban ama yerleştirme 937 veya tıbbı sekreterlik diyorum oda taban 213 ama yerleştirme 1394828 yazmalımıyım ?