Dilosko Bebeğim 3 aylık . Sırtında, bezin olduğu yerin kenarlarında kızarıklıklar var , canı yanıyor gibi . Her günde yıkamaya özen gösteriyorum . Ne olduğunu anlamadım . Önerileriniz varsa çok sevinirim 🙏
aliaras_2022 Dilosko nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama havalar sıcak gidiyor üzerini kalın giydirmeyin vücudunu banyo sonrası nemlendirin
Dilosko aliaras_2022 Tekirdağ da yaşıyorum inanılmaz sıcak , sadece zıbınla tüm gün , her gün yıkıyorum da aslında 🥲
cgl30 Ben de aynı şüpheye düşmüştüm ama sonuç isilik oldu. Şimdi günde 2 kere banyo yaptırıyorum ve sonrasında bol nemlendiriyorum (doktor tavsiyesi) ince pamuklu aylet giydiriyorum ki terini emsin diye. Ve terlediği an üzerini değiştiriyorum. Bunlara dikkat ederseniz hemen düzelir inşallah