6,5 aylık bir bebeğim var. Ek gıdaya başladık. Bebeğim gıdaları çiğnemek istemiyor. Direk yutmak istiyor. Hatta damağıyla kopardığı besinleri öğürüp çıkarmak yerine zorla yutmaya çalışıyor. Bende korkuyorum eline bir şey vermeye. Bu korkumu nasıl yenebilirim. Önerileriniz varsa bana yardımcı olur musunuz.