Neredeyse 2 hafta olacak karın içimde yanma batma acı hissi oluyor, bazen kasıklarım da oluyor. 15 ay önce sezeryan oldum hala dokunduğum da bir acı hissi oluyor diye doktora gittim doktor herşey normal dikişlerinde rahiminde yumurtalıklarında bir problem yok dedi. Haftaya genel cerraha randevu aldım niye böyle oldu anlamıyorum, çevremdekiler üşütmüşsündür diyor ama bu hisler normal mi bilmiyorum. Başına gelen var mı?