balbocegi788 bım, a101e gelen ucuz oyuncaklardan almıstım gecen sene hamıleyken iyıkıde almısım 20-30 lıraydı smdı cok guzel oynuyor onlarla, renklı sepetlere top atma oyunu, halka atma oyunu almıstım, kızım bu halkakarla seoetlerle oynuyo sepete renklı top, cıngırak fılan koyup zıplatıyo, döküp tekrar dolduruyo, renklı toplarla oynuyor, elektrık süpürgesı var ona tajtı kafayı bu aralar, sıncap kıtaptan kıtaplar almıstım onkarı sevıyor, bır de fısher prıce konusan tırtılı var onun tuslarına fılan basıyor, seslı atı var onunla da bayagı oynuyor.