Safiye129 Anneler oğlum 6 aylık ek gıdaya başladım. Öncesinde sadece anne sütü alıyordu. Bir kaç gündür kakasını yapmıyor. Bugün pezindende çok az kakası vardı o da katıydı galiba kabız oldu. Sizde böyle birşey yaşadınız mı? Ne yaptınız?
en_sevdiklerim2 Safiye129 10 aylıgız hala kabızlık oluyor bn bir kaç çay kaşıgı zeytinyagı veriyordum aile hekimide önermişti.ben daha küçükkende veriyordum bi zararı yok Biraz büyüdü kuru kyısı haşlayıp blendr yapıyorm veya meyve uyu şrkkinde içiriyorm rn çok kayısı işe yarıyor
Safiye129 en_sevdiklerim2 bende kayısı püresi verdim. Zeytin Yağı verdim poposuna da sürdüm inşallah işe yarar