Dyggg1 Merhaba 4,5 aylık bebeğim var emziriyorum.Fakat sütüm artık 40-50 mlm arası çıkmaya başladı.Bestlak imom latte kullanıyorum bi faydasını göremedim.Ve umudum tükeniyor açıkcası.Böyle olup sütü sonradsn artan oldu mu?
Dyggg1 Dyggg1 bazen diyorum ki tamam bu kadar galiba sütüm hep böyle devam edp sonrada bitecek.Bazen de ya artarsa diye düşünüyorum.Moralim çok bozuk.
Mommmmyyy Allah bağışlasın canım. Sıcaklar arttı stres hayattımızda olmazsa olmaz herşey den etkileniyoruz malesefki Allahın izniyle iyi düşünelim iyi olsun inşallah 🥺
Mommmmyyy Bizimki meme tutmuyor 2 gündür. 2 ayı geçtik ama bugunlerde çok değişti huyu ve bende endişelenme oldu dua ediyorum. Isırgan çayına başlıcam o sütü çoğalıyor azaldığını düşündüğümde yapıyor içiyorum (anacım sağolsun onun sayende bu bilgi) Sende dene bir istersen