Ahrzamann_ Dünden beri öyle bilmiyorum neden öyle Sağ elim üst tarafı yani Parmaklarım içine sanki bir şey batıyor böyle bir sıkıyor biraz bekliyorsun ama bırakıyor sızlıyor yani bildiğiniz
Ahrzamann_ AlpEreniimmm Evet şu an hala devam ediyor böyle bir şey batıyor sanki böyle pis sızlıyor anlatamam yani böyle şu an bırakıyor kasılıyor resmen elim
AlpEreniimmm Ahrzamann_ hastaneye yolunuz düştüğünde Bi danışın isterseniz geçmiş olsun ne geçirir bende bilmiyorum kelin ilacı olsa kendi başına sürer misali 😊
Ahrzamann_ AlpEreniimmm Teşekkür ederim her şey için de hastaneye gitsek o Rabbim yardımcınız olsun❤️❤️❤️