Selamlar güzel anneler
Kızım 21 aylık günde 2 kez biri 120 digeri 200 mama iciyor uykuya gecmeden iştahı da idare eder yemegini kahvaltısını yapıyor tıka basa iştahla olmasa da doyuyor mamadan nasıl kesmeli geç mi kaldım bilmiyorum yada mamayı kesince iştahı çoook artar mı tecrübeli annelerimiz cevaplarsa sevinirim