bahtsizbedevii_ iki_prens_annesi_ hiçbir şey yok yani herşey normal ama olamıyorum ergenlikten beridir 3-4 ayda bir olurum haliyle de kilo veremiyorum
iki_prens_annesi_ bahtsizbedevii_ oooo çok zor bı durummuş adınıza üzüldüm umarım düzelir ve olursunuz