Yenidoğan bebeğe kundak yapmak zarsr verir mi. Bebeğim kundak olmadan yattığında çok huysuz oliyo agliyo uykuya gecemiyo gecsede çok az uyuyo ama kundak yapınca sesi kesiliyor bı anda ve çok kısa sürede uykuya daliyo daha uzun uyuyo . Ancak kundak yapınca hareket edemediği için zararli mi diye düşünmeden edemiyorum