H-d-u01 Merhaba dün gece acile zor attık kendimizi bebeğim 10 aylık ve çekilen filmde karnı hala gaz dolu napacagımı bilmiyorum artık 10 aylık ve gaz problemimiz bitmiyor 😔
papatya_1125 H-d-u01 tuvalet iletişimi bebeğinize iyi gelecektir.kucaginizda bir lazimlik ,klozet veya kovaya oturma pozisyonunda tutabilirsiniz.bir öyle atlattık.bir de alerji testi yaptirsaniz iyi olur sanki
Dilara95 H-d-u01 merhaba ya 10 aylık ama gazı cok gercekten gaz yapacak yemekler verme canım benımkıde kolıktı gazdan 6.ayda bıtmıstı bıde sab simplex gaz damlası var arastır ıstersen bız oyle kurtulduk gecmiş olsun cok zor bılırım
H-d-u01 Dilara95 bizde kolik bebektik 8 aya kadar sab simplex kullansam bitti sandim ama malesef hala bitmedi
Gulkubra Dilara95 sab simpleksi nasıl kullandınız benimde 1buçuk aylık kolik beneğim var işe yaramıyo bir türlü
papatya_1125 H-d-u01 uzun süreli kabizlikta alerji var mi bakılmalıdır.bir de yetersiz besleniyo olabilir mi
Dilara95 Gulkubra o aylarda kullanmadım cunku kesfetmemıstım canım 3. Ayda kesfettım 15 damla verıyordum