Valla ben antıbıyotık ten sonra oldum heryerım mahvolmustu. 1bucuk iki aya kadar cektım bıtane hap vermıstı onu kullanırsam gecıodu sonra yıne baslıyo Du. Cok kotu bısey kendılıgınden gectı ben de o donem emzırıyordumm m cektıgın acıyı cok ıyı anlıyorum soguk bıseyler koyuyordum ben oyle rahatlıyordum gecmıs olsun