Çok şükür tuvalet eğitimimiz bitti 🫶🏻 tam 2 Aydır savaş veriyordum 2 aylık bebeğim bir taraftan 2,5 yaşında kızıma tuvalet eğitimi bir taraftan çok yoruldum 😭😭🙏 şunları sormak istiyorum kızlar, kızım tam 2,5 yaşında karşılıklı sohbet ediyoruz anne babam geldi , parka gidelim , çişim geldi , Zeynep hasta oldu doktora gitti diyor mesela. Ama bazı kelimeleri net söyleyemiyor. Mesela kutu kutu pense şarkısını söylemeye çalışıyor ama bazı kelimeleri yanlış söylüyor gibi. Bi arkadaşım konuşma terapistine gitmemiz gerektiğini söyledi. Sizce bu konuda ne yapmalıyım yoksa normal mı kızımın durumu