Esrademir1 zibinla yatiriyorum sadece beline ince muslin ortuyorum bizimde sabaha karsi cok soguk oluyor o zaman biraz daha penye battaniye ortuyorum.kafasi illa terliyor yani o kadar sicak ki birde yatagi sunger mi sunger yatak cok terletiyor biz ustune pamuklu carsaf serdik