Deletedmom_104 anneler 3 haftayi geride biraktik. Ama disari cikarken nasil olacak. Mesela avm de cisi geldi. Oraya oturmak istemeyebilir. Her yere de aparat goturulur mu sizler ne yaptiniz oneriniz nedir Tesekkrler
Elisa_01 Deletedmom_104 kucağıma alıyordum pipisine destek verirdim üstüne gelmesin diye. Çişi bittiğinde de sorardım bittimi diye cevab vermezse bastıra bastıra yine sorardım çişin bittimi görkem diye. Bide sürekli sorardım çişin var mı? Çişin geldiğinde söyle üstün pis olur diye. Bu şekilde alıştı. 3 ay oldu. Artık sormuyorum kendisi söylüyor. 🥰🥰