Yeni123- Arkadaşlar merhaba montessori yatak kullanan var mı?çocuğunuz kaç yaşındayken aldınız? Memnun musunuz? Almayı düşünüyorum da
Omeraslan Yeni123- Oğlum 5 aylıkken aldım.(yaptırdım )Gündüz orada uyuyor. Beşiğine artık sığmıyor. Şuan 11 aylık bir ay sonra kendi odasında uyutmaya başlayacağım
Sgnnn Yeni123- ben çok araştırmıştım. Çilek mobilyanınkine bakmıştım. Ama Şikayetvar da yazanları gördüktekten sonra kesinlikle çatısız birşey almaya karar verdim. Uyurken çocuğun üzerine çatı falan düşmüş o tehlikeyi almamak için. https://ty.gl/uugiqi5mwk bunu aldım. Kendi kendine inip çıkıyor düşse atlasa canı yanmıyor. Kenarlık yaptırdım. Bence en önemlisi karyola değilde içine koyacağınız yatak. İşbirin lateksit yatağını aldım. Yaylı yataklar yada yumuşak yataklar bebek çocuk için çok tavsiye edilmiyor
Yeni123- Sgnnn hadi yaa duymamıştım daha önce iyi ki söylediniz hatta iki gün önce gittim çilek mobilyaya yatağıyla birlikte 12 bin civarı bi fiyat çıkardılar normal bi yatak da almak istemiyorum 1 yaşında düşer diye
Melis1706 Sgnnn benimkisi uzun cati degil ortada tek citasi var her yerde de vidali ben babymalldan aldim nasil cati dusuyor anlamadim hayrt birsey oyle vidali falan degil miki onlar
Sgnnn Melis1706 hiç bilmiyorum. Gece 3te uyurken sese uyandık çocuğumun üzerine düştü falan yazmışlardı hiç riske atmak istememiştim birde çocuk büyüdükçe tırmanıyor atlamaya çalışıyor o da riskli yada ben çok evhamlıyım 😅