Beko buzdolabım var 3 senelik dün sabah kahvaltıdan sonra evden çıktık akşamda fark etmemişim eşim işten gelince gece 4 de fark etmiş sabahta baktım soğutmuyo buzlukta bişey yok alt dolap soğutmuyo gazı bitmiş yani eşim de başladı hep zararsın bi gaz dolumu kaç para biliyomusun hiç dikkat etmiyosun filan diye işe gitti beş karış surat öpmedi bile giderken bende yüzüne kapıyı kapattım bi gaz dolumu ne kadar yeni değiştiren ya da yakını bu işi yapan fiyat bilgisi nedir