Lizbon yani benim kızım uyanıyo emmek isterse emziriyorum sonra kahvaltı yapıo uykuya gecerken memede uyuduğu için emio yatıyo uyanınca corbayada meyveli yoğurt yediriyorum sonra emıyo ikinci uykusuna geciyo aksamda bizimle yemek yıyo sonrada işte karpuz yerken bizle karpuz yiyo aralardada eline meyve verıyorum doğrumu acaba doktorum dört öğün dedi ama dört öğün ne yedircrm bilemedim