Zeyy91 Merhaba kızlar 18 aylık bebeğimde bu aralar sık gelişen ishal durumu var.Tabi İshalle birlikte de ciddi pişik durumu gelişiyor. Tatile de gideceğiz ve probiyotik kullanmak istiyorum.Önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim