Merhaba herkese. Hep en korktuğum şeydi saniyelik içim geçmiş yatağımdan 11 aylık bebeğim düştü ama kucağıma aldığım an sustu. 5-6 saniye ağlamıştır. 1 saat oluyor keyfi çok yerinde. Bezini falan değiştirdim. Çok emdiği için azcık süt kustu sadece az önce. Oyuncaklarla oynuyor şu an da. Dikkat etmem gereken başka bir şey var mı? Gerçekten çok endişe edip çok tetikte olmalı mıyım? Yoksa her bebeğin başına gelebilir 1 saattir keyfi yerindeyse tehlike geçmiş midir. Kendimi çok kötü hissediyorum 🤧