Ennnna91 yok yaa nerdee. Komşular parka çağırıyor. Onlar cardakta oturup keyif yaparken ben 10 saniye tahtarevallide, 15 saniye salıncakta, en fazla 20 saniye yaylı at da . Vs vs vs.
Tek koşturan benim. Millet çocuğunu dakikalarca sallıyor,benimki oturuyo hemen kalkiyo diğerine biniyi. Ona oturur oturmaz kalkıp eski indigine geri biniyor.
Kafasına göre koşarak uzaklaşıyor. Parkta otur diyo oturduğum an kalk diye ağlıyor, tahterevalliye bin diyo biniyirum kalk diye ağlıyor 🤦🤦🤦🤷🤷
Evde zaten masanın koltukların tepesinde.mama sandalyesine tırmanıp oradan tezgahın üstüne çıkıyor. 😂😂😂