Oğlum bir yaş iki aylık . Yaşına girdiğinden beri çok hareketli ve ek gıdayi asla kabul etmiyor denemediğim tarif kalmadı yemek yemesi için ve dişte çıkarıyor aynı zamanda uzun da sürüyor dişini patlatmasi 😑iki aydır aynı kiloda ve yaşına göre zayıf bir bebek 10 kilo . Sürekli beni emme istiyor bu konuda fikri önerisi bana yardımcı olabilecek biri var mı acaba kizlar ne yapabilirim yemek yemesi için 😓 ve aç olduğu için sabaha kadar defalarca uyanıyor