Ayssss1 Benim eşimde kaynakçı aynı zamanda bakımcı da yurt dışında deli gibi para veriyorlar işine bu sıcaklarda kazakla çalışıyor burda o kadar çok üzülüyorum ki gerçekten hak ettikleri daha fazlası birde askeri ücretten fazla maaş aldıklarında vergide kesiliyor elde avuçta gene bişey kalmıyor inanır mısınız ayın başında maaş alıyor eşim bulaşık makinasının tableti çok az kaldı almamak için direniyorum resmen 😂 geçinenler nasıl geçiniyor bilmiyorum, şey sorucam eşiniz mi iş başvurularında bulundu yoksa direk mı çağırıldı