Fizyolojik serum ve aspiratörle burnunu açıyorum açılıyor ertesi gün veya aynı gece yine tıkanık.. Emzikle uyuyor oğlum küçükkenden beri aynı hep hış hışş.. Aspiratörle alışmasın dıe bazen sadece serum sıkıyorm.. Odayı hem havalandırırım oda nemi de iyi.. Buhar makinesi oluyor küçük ondan aldım.. Kulak burun boğaza götürdüm adam akıllı ilgilenmedi 3 yaşından küçük olunca müdahale edemem
Burun delikleri küçük olunca normal dedi
Normal de çocuk uyuyamıyor hep ağlayarak uyanıyor dün odayı ayırdım tüm gece hış hış emziğini çıkartıyor geri takıyor kıpır kıpır uyuyamadı 🤦🏻♀️okaliptus yağı var ondan damlatıyorm yastığına yakasına flan
varmı bi çözümü napabilirim başka