Bsglada benim oğlumda 19 aylıkken öyleydi denemiştik ama olmamıştı, birazda ben sabredememiştim. 21 aylıkken tekrar denedik, ben daha sabırlıydım tabi bu sefer. Bizim çocuk psikiyatristimiz hazır olunca bir yaş sınırı yok derdi. Ve hala emiyor. Gece boyu üstelik 😅 şu ara yemek yemediği için geceye saldırdı, sabah uyanmadan önce çiş kaçırıyor. Ama bu haftaya kadar hiçbirşey yoktu.