Kızımı tuvalete alistirdim gündüz hiçbir sorun yok ama geceleri bazen altına kaciriyor. Ama tuvalete alistirirken geceleri de kaldırmaya çalışıyordum kalkmiyordu eşim de kalkmiyorsa zorlama kalkmasın dedi oylelikle gece hiç kaldirmadim gece de o yüzden hiç cisim geldi deyip kalkmıyor hep altına yapıyor ilk önce benim bu gece olayını halletmem lazım demi bilmesi lazım şu an doğru şeyin gece altına yapması olduğunu biliyor da bende bugünden itibaren gece 1 defa kaldiraym diyorum sizce burda yanlış yaptım ben değil mi?