8 aylık oğlum 3 4 gün boyunca 39 derece ateşli boğaz enfeksiyonu geçirdi hastalıktan önce çok mutlu , kahkaha atan , kendi kendine oynayan kıpır kıpır bir bebekti ama ne olduysa hastalık geçti ama sanki huy değiştirdi bi böyle ağlamalar durduk yere huysuzluklar göstermeye başladı . Sanki yerine başka bi bebek geldi ve bu durum beni üzüyor oğlumu tanıyamıyorum resmen . Böyle bişey yaşayan var mı bu geçecek deyin please