Sareberfin 12 aylık bebegim rutin olarak gece 3 4 civarı uyanıyor ve kıvranıyor yatakta dönüyor sürekli uyutmaya calıstıkca uyumuyor gazı var gibi ve cıkaramıyor yaşayan çözen varmı bu sekilde sabah 6ya kadar ugrasıyoruz
midekoruyucu Sareberfin emziriyorsanız sizin yediğiniz de yapabilir. Veya havalar sıcak diye aldanıyoruz üşütmüş olabilir. Allah yardımcınız olsun biz de çok çektik 1 yaşında yoktu sabaha karşı çığlık atarak uyanırdı