ZeyCeyLev Kusma, gözlerde kayma vs olursa doktora götürürsünüz. Çok yüksek bir mesafe değil 50 cm altı olunca sıkıntı olmuyor genelde. Benim küçük oğlum 1 aylıkken pusetten kaldırıma düştü. Hemen gittik acile bir şey olmamıştır daha esnek yapıda falan dediler, başka hastaneye gittik tomografi çekmeye çalıştılar. Onu da beceremediler. Bekledik kusma falan olmayınca öyle kaldı, şu an 2 aylık oldu gözle görülür bir sıkıntımız yok çok şükür. Siz de takip edin, duruma göre hareket edersiniz