Mugurs hic üzülme benim 4. Aydan sonra dökülmeye başladı her banyoda yumak yumak elimde kaliyordu degerlerime baktirdim çok üzüldüm kafamin 2 yerinde saç kıran cıktı daha perişan oldum kel kalıcam diye hatta bu süreçte de gittiğim kuaföre değil başka bir kuaföre gittim erkekti bana dediki hic üzülme bi sene sonra daha güçlü daha gür çıkıcak dedi gerçektende öyle oldu saç kıran olar yerler fışkırdı önlerim genetik seyrekti ordan bile saç fışkırdı gurlesti o yüzden çok sıkma canını yine bir değerlerine baktir ama dökülenin yerine fazlası çıkıyor !