Zezee- 12 aylık bebeğim dün sabahtan beri memeye gelip memeyi sadece ısırıp geri çıkıyor asla içmiyor uyanıkken, bu sabah da memeye bakıp ağlıyor içmek istiyor ama yine yanaşıp sadece ısırıyor ne yapacağımı bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı acaba