Kızlar bebeğim iki buçuk aylık normaldede gece uyutmadan emzirir uyuturum ve emmek için bir kere uyanır iki gecedir bir gece uyandı emmesi için verdim istemedi dün gece uyandı o kendini iyice uyandırana kadar lavaboya gideyim dedim geldiğimde geri uyumuştu yine emziremedim çok şükür gündüz emmeleri iyi acaba gece beslenmeyi kendi kendine mi bırakıyor çözemedim yaşayan var mı