Ydhk85 niye suçlu hissediyorsun hayatım bende geçen hafta aynısını yaptım. Acil doktoru boğazı şiş deyip antibiyotik yazdı inanmadım vermedim ertesi gün sonra 39,5 hastaneye zor yetiştik . İyiliği için yapıyoruz boşa ilaç içmesin vs diye. Nereden bileceksin ki