Betlmalcok Bebeğim 1aylik olduğundan beri ikinarak kaka yapıyordu ama bir kaç gündür tüm gece ıkınmaktan uyuyamıyor. Muhtemelen ağrısı var. Gerçekten çok zorlanıyorum var mı bı önerisi olan
Sadesoda Betlmalcok benim oğlum da iki aylık merak etmeyin ikinirken canı yanmazmis doktorum öyle demişti.buyuk ihtimalle gazını yapamıyor doktorunuza sorarak gaz damlası verebilirsiniz. Ben oğlumu banyo yaptırıp zeytinyağı ile masaj yaparak rahatlatıyorum iki ay sonra geçecek inşallah gaz sancısı