y_mervee1 Kızlar ne yapabilirim emzirirken çok acı çekiyorum biran önce geçsin yaralar emzirmek eziyet yoksa yardımcı olun lütfen :((
Aynur-372 Lansinoh kremini al her emzirme sonrası sür 2-3 emzirme sonrası rahatlarsın silmene de gerek yok direk öyle rmzirilebilir kendim kullandım çok duş edersin bana