Buradem16 benim ilk gebeliğimdi asla istemedim yaşım gereği hala keşke diyorum onu görünce çok seviyorum güzel ilgileniyorum ama benim gözümde çocuk olsa da olur olmasa da bir ihtiyaç değil, kendim hayattan çok çok geride kaldım bunun başlı başına önce suçlusu ailem sonra çocuk yapmakla kendim, doğuma kadar keşke dedim Allah bebeğimin sağlığı ile sınadı beni tövbe ettim ama ne bilim çok zor annelik