Merhaba Kızım 2 yaşına girecek 4 Ağustos ta 15 Temmuz da memeyi bıraktık çok bağımlıydı aşırı zorlandık ama başardık ayakta sallanmak istemedi ve memede uyudu şimdiye kadar nasıl uyutacağım bilmiyordum şuna desteksiz uyuyor ben yanına uzanıyorum sadece bi sağa dönüyor bir sola dönüyor uykusu olsada direniyor uykuya geçişi 1,5 2 saati buluyor o kadar yoruldum ki bu geçiş süresi normalmidir geçicimidir yeni bir sürece alışmaya çalışıyoruz ama o kadar zorlanıyorum ki yaşayan varsa bilgi verirse çok sevinirim