Derya_ İlk doğduğu günden itibaren kundak yaptık gündüzleri salonda geceleri oda da sarı ışıkla uyutuyoruz. Hiç konuşmadan göz teması kurmadan ama burada bir çok kişi gece uykusu 8 de başlıyor diyor :) bizim ki en erken gece 11:30 12 aç çocuk zor uykuya dalar diyorlar.2 kez emziriyorum max 2-3 saat sonra tekrar uyanıyor,mırıldamaya başladığın da ağlamasını beklemeden emziriyorum uykusu açılmadan devam ediyor.. 2 ay 22 günlük şimdilik böyle sonrası nasıl olur bilmem