Kiri57 günde 5 lt su içen ben 😂 doğumdan sonra (1 yıldır)neredeyse hafta da bir kez saçımı kuruturum ve düzleştirici 2-3 ayda 1 anca kullanırım. Kuaföre gitmem 😂 evde uçlarından sürekli kendim keserim. Boya işlem yok.Ama yok yani saçımın alt kısımları yumuşak güzel bir nebze ama üst kısımları kazık gibi bakımsız duruyor halen zaten çok saçım dökülüyor 🤦🏻♀️ bu arada tuzlu su hiç iyi gelmiyor daha da kuruyor saçım