Biz3kisiyiz_ saçlarım uzun, 2 haftada 1 maske yapıyorum.saçımı nemlendirip maskeyi saç diplerime getirmeden uygulayıp streç film ile sarıp ütülenmiş sıcak havlu ile kapatıyorum 1 saat bekletiyorum hem güzel nem veriyor, hem de canlandırıyor,onarıyor .. 🌝