EvaEsila Ben hiç emzirememistim oğlumu,sadece 40 gün sagip vermistim.Oglum 3,5 yaşındaydı hala siktikca sütüm geliyordu,ben de sizin gibi netten bakmak gibi bi gaflette bulundum beyin tümörü falan Allah ne verdiyse birsürü bişiler yazıyordu o hızla soluğu doktorda aldim tahlil falan yaptılar hersey normal çıkmıştı.Bazi insanların böyle geç kesilebiliyormus.