kızlar 4 ay önce doğum yaptım hala regl olmadım hamile değilim düzenli test yapıyorum fakat artok regl olmak istiyorum acayip gergin hissediyorum, emzirme döneminde tarlusal kullanılabilir mi ya da regl olmak için ne yapmak gerekiyor emzirme döneminde regl iyi bişry mi onı da bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim