24btralp-
Valla anlatsam delisin dersiniz 😅
Daha yeni önce Ankara’ya gittik trende yer yoktu bayramda 7 saat otobüsle 2 gün kaldık
Sonra 7 saat daha adanaya gittik
Orada da bir süre kaldık
Sonra 2 saat niğdeye gittik otobüsle
Sonra 10 saat otobüsle İstanbul’a döndük otobüsle
Yani 4 saat ne ki 😅
Ve 2 yaş bebesiyle 😅
Genel olarak uyudu arabayı seviyor
Bazen zorladı onda da oyun oynadık
Sevdiği oyuncaklarını verdim
Abur cuburla oyaladık birazda
Az bir süre de video izledi hiç durmamaya başlayınca 😅
Korkma bacım yani ben 2 yaş bebesiyle bu yolculukları yaptıysam 4 saat idare edersin 😅