S_x_w Aliciagirl toptancı bulun illaki vardır yakınlarınızda..orada 62 lira mesela yumoş konsatireler onu sıvı deterjan 90 lira..daha bir çok şey daha uygun..pandemiden beri toptancıdan alıyorum ben
Serife00 2 aracın vergisi ,8 vergi (normalde 4’tü) 16 bin ₺ tuttu. sigorta ,kasko ,muayene hariç 🫠 çeyrek 2.700₺ almıştım ertesi sabah 2.830 ile açtı piyasa Euro bazlı gelirimiz ama denge yok saçma sapan bir ekonomi
tekbasimabakiyorum Aliciagirl umarım 300 lira olur 😁 ama sizin şahsınıza yönelik söylemiyorum yanliş anlamayın oy verenler sürünsün istiyorum. Bu sene kurbanı vakfa bağışladım, kıyafetleri kadınevlerine gönderdim. Fakirlere yardım devri bitti, asla çöp bile vermem şu saatten sonra. Benzine de 2 lira zam daha geliyor 25 Temmuz’da. 37 tl olacak, bir depo benzin 1800 liraya dolacak yani. İçimin yağları eriyor oh diyorum
Noriye Huzme2110 pişmanlık is işten geçtikten sonra bi ise yaramıyor bence oyunu veren herkes haketti kendi ailem dahil 🥹 onlara da dedim o kadar ama anlamadılar şimdi onlarda pişman ama yapacak bisey varmi yok yazık
kizcegunes Aliciagirl Eşim de ben de öğretmeniz evimize aylık yaklaşık 50-55 bin para girişi oluyor. Şikayetçiyim ne ben bu kadar alayım ne her şey bu kadar pahalı olsun diyorum. Adam kirada oturuyor asgari ücretle çalışıyor memnun. Vatan var olsun soğan ekmek yerim diyor. Kardeşim soğanın kilosu olmuş 20 lira. Kaç kilo soğan alabileceksin fındık kabuğunu doldurmayan maaşınla acaba😒 Bu ülkede insanları boş beleş şeylere inandırmak kadar başka bir şey yok. Allah kitap derler çocuğunun boğazından geçecek kuru ekmeğin parasına göz dikerler. Ama hala yaklaşık iki kişiden biri oy veriyorsa yapacak bir şey yok. Seçimlerinin sonucuna katlansınlar. :)
ilyestaa Aliciagirl bugün markete gittim et yok tavuk yok kıyma yok 4.800 TL tuttu. Eve geldik almayı unuttum şeyler olduğunu fark ettim. Migros hemene bı 450 de öyle gitti. Ve biz 2 yetişkin yaşıyoruz. Haftada 1 kahvaltı yapıyoruz .. ne olacak sonumuz Allah bilir.
Nil614kara SetenayCo Gündem başlığını kaldırsalar bari her şeyi siliyolar ne anlamı var o zmn tek gündem ekonomi yani
Theodora Huzme2110 hangi vaadine inandilar acaba? 20 yillik Akp ne dedi de kandilar. Karsi tatafta seversin ya da sevmezsin tecrube etmedigimiz yeni bir aday vardi ve bir sansi hakediyordu. Begenmez memnun kalmazsak degistirirdik yenisi gelirdi ama o son sansi da kaybettik. Suriyelilerle,su kotu ekonomiyle yonetilmeyi kendine ve bizlere layik goren insan bir zahmet pisman falan olmasi artik. Hayatimizda degisen ne olacak onlar pisman olunca😒
Laden Aliciagirl markette çalışan biri olarak söylüyorum. Bugün aldığınız her şey yarından daha ucuz. Deterjanlar bezler şampuanlar haftada iki kez zam geliyor. Bizzat kendim takıyorum etiketini. Yarın ucuzlar demeyin alabiliyorsanız bugün alın. Çünkü yarın daha da zamlanacaktır
RuzgarGeceleri_ Mavili-mavilimorcicek Allah yardımcınız olsun canım İstanbulda mi yaşıyorsun ev kiraysa zor