74Esraelif maalesef kolik bebekler saatleri var sürekli o saatte başlar maalesef ben 4 aya kadar yaşadım denemedinizmi ilaç damla kalmadı en son bir şurup verdi doktorumuz onun sayesinde huzura kavuştuk kullanmadım gün zor oluyordu artık ilacın adı Tribudat toz halinde kendiniz kaynamıs solumuş şu ile hazırlayıp sabah öğlen akşam 1 çay kasıgı veriyorsun ama ricam doktoruna danışıp kullan normalde üzerinde yaş yazıyor ama doktorum sakınca görmedi ve çok iyi geldi bebeğime daha önce 300 tl ye bi damla aldık mamaya süre katılıyordu 8 damla olarak 6 gün gitti o damla ve hiçbir işe yaramadı 😒 sonra olarak o dediğim şurup işe yaradı birde her besleme sonradı gazını mutlaka çıkart iki saat de gerekirse uğraş ve başı biraz yüksek olsun reflü yatagımı deniyordu onlardan kullan ve yan yatır yan yatırırken önüne arkasına destek yapın yüz üstü dönerse görmezden sıkıntı 😒 sabret güzel anne bugünlerde geçicek sonra nasış büyümüş diceksin biz şuan 9 aylıgız nasıl geçti diye sorguluyorum kendime 😊