Kızlar sa oğlumun 3 gündür ateşi var..Devlete gittik.. Doktor grip enfeksiyonu dedi.. Öksürüğü de başladı şimdi.. Antibiyotik verdi.Ama sırtını bile dinlemedi o gün.. Yarın özele mi gitsem diyorum.. Hala az da olsa ateşi oluyor ve uyurken özellikle öksürüyor ve ağlayarak uyanıyor..Korkuyorum üxülüyorum ne yapmalıyım..😔